REKLAMA
Znaleziono 2855 wyników
[Polska] C&W zarządcą pięciu centrów handlowych z portfolio Tristan Capital Partnersartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] C&W zarządcą pięciu centrów handlowych z portfolio Tristan Capital Partners
Firma doradcza Cushman & Wakefield została wybrana zarządcą pięciu centrów handlowych należących do...
[Warszawa] Pierwszy w Polsce koncept perfumiarski w galerii handlowejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Pierwszy w Polsce koncept perfumiarski w galerii handlowej
Galerie handlowe stają się bardzo atrakcyjnymi lokalizacjami dla niewielkich concept store’ów. Okaza...
Wrocław: Centrum Handlowe Auchan Bielany w nowej odsłonieartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Centrum Handlowe Auchan Bielany w nowej odsłonie
Centrum Handlowe Auchan Bielany przeszło w ostatnich miesiącach zyskało odnowione, nowoczesne wnętrz...
[Opole] Rockcastle Global Real Estate nowym właścicielem Solaris Center w Opoluartykuł
Pokaż artykuł
[Opole] Rockcastle Global Real Estate nowym właścicielem Solaris Center w Opolu
Rockcastle Global Real Estate, spółka aktywna na globalnym rynku nieruchomości, inwestująca w między...
[Polska] Polska Wschodnia oraz mniejsze miasta mocno zaznaczają swoją obecność na polskiej mapie handluartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska Wschodnia oraz mniejsze miasta mocno zaznaczają swoją obecność na polskiej mapie handlu
Eksperci z międzynarodowej firmy doradczej JLL podsumowali sytuację na polskim rynku nieruchomości h...
W Polsce w ciągu trzech lat powstanie 110 nowych obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce w ciągu trzech lat powstanie 110 nowych obiektów handlowych
Z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych wynika, że obecnie w fazie planowania, przygotowania inwestycji bądź w budowie jest ponad 1,2 mln mkw. GLA nowoczesnej powierzchni handlowej, z terminem otwarcia do końca 2025 r. To ponad 9 proc. całości obecnej bazy nowoczesnych obiektów handlowych w Polsce.
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastach
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,1 mln mkw. W pierwszej połowie 2022 r. rynek powiększył się o 121,1 tys. mkw., z czego 91 proc. to parki handlowe różnego typu. W budowie pozostaje 360 tys. mkw. powierzchni handlowej, która zasili głównie małe miasta – wynika z najnowszego raportu CBRE. Nadal na popularności zyskują obiekty typu "convenience", a centra handlowe nieustannie szukają sposobów, żeby pozostać atrakcyjnymi dla klientów. Rozwijają się również koncepty gastronomiczne typu "food hall". Ostatnie otwarcie tego typu to Fabryka PZO w Warszawie.
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowych
Wskaźnik powierzchni niewynajętej jest jednym z kluczowych parametrów, które określają kondycję obie...
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]
Z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec I półrocza 2023 r. powierzchnia handlowa polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,10 mln mkw. GLA. Na koniec czerwca 2023 r., po uruchomieniu 12 nowych i 6 rozbudowach obiektów, łącznie przybyło 149 tys. mkw. GLA, a w budowie jest kolejne 221 tys. mkw. GLA z terminem otwarcia w 2023 r. W efekcie nasycenie powierzchnią handlową wyniosło na koniec I półrocza 347 mkw. na 1000 mieszkańców.
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]
Około 30 proc. spośród przeanalizowanych przez Colliers obiektów handlowych powstało ponad 20 lat temu i zlokalizowanych jest głównie w aglomeracjach i dużych miastach – wynika z najnowszego raportu firmy „Drugie życie jest możliwe. Przebudowy centrów handlowych”. Autorzy prezentują w nim trendy 4RE (Refurbishment, Rebranding, Relaunch, Recommercialisation), według których ewoluują centra handlowe w Polsce, wskazują potencjalne strategie dla właścicieli, a także opisują przykłady ich realizacji.
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy w dobrej formieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy w dobrej formie
Renowacje, przebudowy i procesy rekomercjalizacji, nowe lokalizacje związane z powstawaniem nowych o...
[Polska] Koniunktura ekonomiczna sprzyja ekspansji najemcówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Koniunktura ekonomiczna sprzyja ekspansji najemców
Według najnowszej publikacji Savills, międzynarodowego doradcy na rynku nieruchomości, zasoby nowocz...
[Polska] Centrum handlowe = centrum miejskiego życia?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Centrum handlowe = centrum miejskiego życia?
W toku zmian zachodzących w naszym społeczeństwie wzrasta rola centrów handlowych. W odpowiedzi na n...
Arch_itfirma
Pokaż firmę
Arch_it
Wrocław, Wierzbowa 15 lok. 52-54
[Polska] Rośnie udział powierzchni handlowych w mniejszych miastach w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rośnie udział powierzchni handlowych w mniejszych miastach w Polsce
W pierwszym półroczu 2016 r. rynek nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wzrósł do ponad 13,5 m...
[wielkopolskie] C&W będzie komercjalizować park handlowy Multishop Jarocinartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] C&W będzie komercjalizować park handlowy Multishop Jarocin
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield została wyłącznym agentem ds. komercjalizacji park...
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektów
Utrzymujące się zainteresowanie najemców i deweloperów, niski wskaźnik powierzchni niewynajętej oraz...
[Polska] Nawet pół miliona mkw. powierzchni w nowych centrach handlowych w 2014 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Nawet pół miliona mkw. powierzchni w nowych centrach handlowych w 2014 r.
Rozwój oferty handlowej we wschodnich województwach i w mniejszych miastach, nadal silny trend rozbu...
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]
Według JLL i TREI atrakcyjna i elastyczna oferta parków handlowych przyciąga nie tylko sieci dyskontowe, które stale rozwijają w nich swoją obecność, ale także właścicieli marek dotychczas nieobecnych w mniejszych miastach. JLL i Trei Real Estate Poland, autorzy czwartej edycji raportu „Parki handlowe i centra convenience w Polsce”, podsumowują trendy w strukturze najemców parków handlowych.
REKLAMA